tirsdag den 22. februar 2011

Evas Facebook-rehab!(Som vil gå vildt godt)

Hej M.I.S.sere!
Jeg tager mig fra denne dag(d. 22. februar) en uges facebook-rehab. Jeg er afhængig og skal afvendes, derfor vil jeg ikke være at finde på facebook i den næste uges tid! Og derfor: hvis i misser mig og ønsker kontakt, så ty ikke til cyberspace(dog gerne mis) men fat derimod mobilos og skriv mig en besked!

I må vældig gerne spamme min væg, kommentere ting eller like billeder!!!(Jeg frygter det faktum, at jeg måske ikke bliver mødt af røde notifikationer, når jeg kommer på igen.) Btw, hvis i oversætter og læser dette: Det er jo en skrift ingen fatter!!! Hemmeligskrift!! Skriv lige hvis i oversætter og fatter på samme skrift: Så kan vi skrive hemmeligt til hinanden, hæ hæ)

Vi ses på den anden siden, gutter! Clean'n all!

2 kommentarer:

  1. Der er lige så stor chance for at du klarer det her, som der var for at jeg klarede min måned i cølibat!

    SvarSlet
  2. Hvorfor vil ingen tro mig? Det kører godt so far. Jeg har ikke været på facebook i otte timer.

    SvarSlet